Dočasná nedostupnost Školy online

Dočasná nedostupnost Školy online

Říj 3, 2024 | Aktuality MŠ, Aktuality ZŠ

Vážení,

předáváme zprávu, kterou jsme obdrželi prostřednictvím Školy online – aktualizace 8.10.

 

Evidujeme zvýšený problém s přihlášením do aplikace prostřednictvím webových stránek Škola Online. Konkrétně se jedná o problém s nefunkčním tlačítkem „Přihlásit“ v pravém horním rohu stránek. stránek.

Aby bylo možné tento problém vyřešit, je potřeba, aby uživatelé vymazali mezipaměť svých prohlížečů. Chtěli bychom Vás tedy poprosit o rozeslání následujících instrukcí učitelům a zákonným zástupcům Vaší školy. Vzhledem k tomu, že tito uživatelé se nemohou přihlásit do aplikace Škola Online, neposílejte instrukce prostřednictvím zprávy v aplikaci.

 

 

V případě, že na webu www.skolaonline.cz nemáte funkční tlačítko „Přihlásit“, postupujte podle následujících kroků:

Google Chrome:

  1. Klikněte na symbol se třemi tečkami v pravém horním rohu prohlížeče a vyberte „Nastavení“.
  2. V levém menu vyberte „Ochrana zabezpečení a soukromí“.
  3. Vyberte možnost „Cookie a data stránek“.
  4. V dialogovém okně zaškrtněte „Obrázky a soubory v mezipaměti“. Časový rozsah pro vymazání zvolte alespoň „posledních 7 dní“ a klikněte na „Vymazat data“.
  5. Zkuste se znovu přihlásit kliknutím na tlačítko „Přihlásit“.

 

Microsoft Edge:

  1. Klikněte na symbol se třemi tečkami v pravém horním rohu prohlížeče a vyberte „Nastavení“.
  2. V levém menu vyberte „Ochrana osobních údajů vyhledávání a služby“.
  3. V části Odstranit údaje o procházení klikněte na „Zvolit položky k vymazání“.
  4. V dialogovém okně zaškrtněte „Obrázky a soubory uložené v mezipaměti“. Časový rozsah pro vymazání zvolte alespoň „posledních 7 dní“.  Klikněte na „Vymazat data“.
  5. Zkuste se znovu přihlásit kliknutím na tlačítko „Přihlásit“.

 

Modzila Firefox:

  1. Klikněte na symbol se třemi čárkami v pravém horním rohu prohlížeče a vyberte „Nastavení“.
  2. V levém menu vyberte „Soukromí a zabezpečení“.
  3. V části Cookies a data stránek klikněte na „Vymazat data“.
  4. V dialogovém okně zaškrtněte volbu „Mezipaměť webových stránek“ a klikněte na „Vymazat“.
  5. Zkuste se znovu přihlásit kliknutím na tlačítko „Přihlásit“.

 

Skip to content